domingo, marzo 01, 2009

Missatge del cor

Avui despert amb el primer centelleig del sol, que acaricia el meu rostre com quan tu em toques amb la mà.
Em poso a dutxar i l'aigua que cau em abraça de la mateixa manera que quan et dutxes amb mi.
Vestit i arreglat, surto al carrer a fer les meves coses però, em semblen tan grans i desolats des que no estàs al meu costat. Els dies em semblen tan llargs i interminables, i només m'adono de lo molt que t'estimo i que em fas falta.
Sento la brisa que bufa amb la suavitat dels teus petons, sento la teva presència en cada pas que dono, però tot i així necessito de la teva calor.
Mai vaig creure arribar a estimar a una dona com t'estimo a tu, que t'has tornat a pilar i prioritat de la meva vida, i ara, només espero a saber si en el teu ventre tindràs el fruit d'amor quan vam fer l'amor a la platja, el tresor més preuat que hem desitjat i anhelat.
No puc esperar molt més, tan sols vull començar a viure la meva vida amb tu i formar una família. No sé quant hagi d'esperar, però per tu, cada segon valdrà la pena

No hay comentarios.: